Monday, 20 February 2012

SAYA SEORANG GADIS PECITA KUCING =D

Hye kawan-kawan. . .kalau nak tahu saya memang meminati kucing-kucing, lagi2 kalau yang comel-comel, tapi kalau yang tak comel tu saya kesian bila orang caci-caci dia, saya sensetif la tengok kucing kalau kena macam tu sedih sangat, lagi-lagi kalau nampak kucing kne langgar . . YA ALLAH~ boleh buat kan saya menangis. ERMM~ kat rumah saya, saya ade 4 ekor kucing yang comel-comel, tp deorang takot dengan saya sebab sy garang..heeee~ tp saya tak la pukul mereka, ok pada sesiapa yang mempunyai minat seperti saya meh la kongsi cerita pasal kucing. asik cerita pasal boyfriend jer.hehe. . .ok ni la kucing kesayangan saya :
kesian dia saya paksa dia amek gamba. . . heheh~

Friday, 17 February 2012

HYE!!! this my new blogger. . .

Saya baru wat blogger. . sape yg nk berkwn bleh ikot. . x nk x ksh. . ahaa. . .hope dpt berknalan dgn semua. . . terima kasih. . .