Tuesday, 3 April 2012

CINTA ADALAH ANUGRAH ILAHI~

Cinta tidak boleh dipaksa dan cinta bukan datang dengan sekelip mata. Cinta bagaikan bintang di langit sana. Terlalu banyak yang bercahaya indah tetapi cuma satu yang akan jadi igauan pemujanya.

Cinta hanya satu perasaan. Jika diupam rasa, sarat emosi, maka bersemi, mekar dan rendanglah ia. Tetapi, jika diabaikan, dibiarkan, pasti akan layu dan kekeringan. Cinta tidak lebih hanya satu perasaan. Jika salah kendali, bisa jadi penyakit.

Bercinta haruslah ikhlas di dalam perhubungan. .ikhlas la yg mnjadi tiang supaya perhubungan itu kn kukuh tnpa goyang.saya amat bersyukur kerana dpertemukn dengan AZZAT B.ABDULLAH SANI,dia seorang yg penyabar,sangat bertggungkawab.\,jujur,ikhlas dan byk lg.


YA ALLAH. . aku bersyukur kaau telah pertemukn kami~ aq kn jga hbgn ini sebaik baik nya . . .♥♥♥


 i love u so much!!! =)


AZZAT ♥ NOLEEY~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Monday, 12 March 2012

LIFE SEORANG STUDENT ARCHITECTURE. . .



Saya seorang pelajar yang sedang menuntut di Politeknik Merlimau didalam bidang ARCHITECTURE.Saya nak berkongsi serba sedikit life seorg bdk arch. .saya x pernah menyesal amek kos nieh malah saya sangat bertuah. .tp dsbbkn sesuatu yg x best mnjadikan nye x best. . x tido berhari2 x mkn sume. .kdg2 sweet bler trngat kn blik.tp kdg2 saki ati bler kerja kite di reject dikoyak kn d buang begitu sahaja.Jadi pk2 kn la pd sesiape yg nk mngikuti kos nieh. . hope korang enjoi ape saje bidang yg korg amek. . .chill bebehhhh~
belajar siar sampai akhir hayat~~~ =D

Monday, 20 February 2012

SAYA SEORANG GADIS PECITA KUCING =D

Hye kawan-kawan. . .kalau nak tahu saya memang meminati kucing-kucing, lagi2 kalau yang comel-comel, tapi kalau yang tak comel tu saya kesian bila orang caci-caci dia, saya sensetif la tengok kucing kalau kena macam tu sedih sangat, lagi-lagi kalau nampak kucing kne langgar . . YA ALLAH~ boleh buat kan saya menangis. ERMM~ kat rumah saya, saya ade 4 ekor kucing yang comel-comel, tp deorang takot dengan saya sebab sy garang..heeee~ tp saya tak la pukul mereka, ok pada sesiapa yang mempunyai minat seperti saya meh la kongsi cerita pasal kucing. asik cerita pasal boyfriend jer.hehe. . .ok ni la kucing kesayangan saya :
kesian dia saya paksa dia amek gamba. . . heheh~

Friday, 17 February 2012

HYE!!! this my new blogger. . .

Saya baru wat blogger. . sape yg nk berkwn bleh ikot. . x nk x ksh. . ahaa. . .hope dpt berknalan dgn semua. . . terima kasih. . .